لیگ قهرمانان اروپا آرشیو خبر ها
عصبانیت الگری از کم کاری بازیکنان

عصبانیت الگری از کم کاری بازیکنان

یوونتوس از دو دیدار رفت و برگشت در مقابل تیم گلادباخ آلمان تنها 2 امتیاز کسب کرد تا عملا شانس صعود زودهنگام خود را به دور بعد مسابقات از دست بدهد و در انتظار دیدارهای هفته ی بعدی باشد.

سرمربی تیم یوونتوس در پایان دیدار گفت: "من فکر می کنم بهتر است در مورد تیم و شرایط آن صحبت کنیم تا بخواهیم به فرد خاصی ( هرنانس ) بپردازیم."

"ما بازی را بسیار خوب آغاز کردیم اما ریسک کردیم و دروازه ی خود را باز شده دیدیم اما بازگشت خوبی به میدان داشتیم و توانستیم مسابقه را به تساوی بکشانیم."

"در بعضی مواقع شرایط آنگونه که شما می خواهید پیش نمی رود. ما بازی را خوب پیش می بردیم اما بعد از 10 نفره شدن همه چیز تغییر پیدا کرد و ما مجبور شدیم تغییراتی در ترکیب انجام دهیم و همین موضوع باعث شد که روند خود را از دست بدهیم. بازی در دست ما بود و می توانستیم پیروز شویم."

"هر موقع در مورد یوونتوس حرف می زنیم نباید فقط نکات منفی را مد نظر داشته باشیم. در حال حاضر ما 8 امتیاز از مسابقات قبلی به دست آورده ایم و نزدیک به صعود هستیم."

وی در مورد گل خورده ی یوونتوس گفت: "نباید با اولین فشاری که بر روی دروازه ی ما وارد می شود، دروازه ما باز شود. باید کاری کنیم که اگر نمی توانیم هجوم بیاوریم، شرایط را به گونه ای رقم بزنیم که در دفاع نیز اینگونه نباشد. نباید ریسک کنیم و با حواس بیشتری بازی کنیم."

"ما باید به گونه ای آماده شویم که بتوانیم در مواقعی که زیر فشار هستیم از آن خارج شویم و به خوبی بازی را مدیریت کنیم که این موضوع نیازمند هماهنگی و تلاش بیشتر در تمرینات است."

"من عصبانی هستم. وقتی تیم 10 نفره شد عده ای از بازیکنان انطور که باید و شاید به تیم کمک نکردند و همین موضوع سبب شد تا فشار زیادی بر روی ما وارد شود. ما اینجا هستیم که فوتبال بازی کنیم."


«به اشتراک گذارید»
Google+ Twitter Facebook
حسین صالحی
حسین صالحی«مدیر سایت»
ارتباط با نگارنده: